آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری کاربران سامانه مناقصه(بخش خصوصی)

کاربر اقدام کننده: مناقصه‌گر

نوع درخواست

درخواست تاریخچه سیستمی (لاگ مناقصه)

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست ” اقدام و با توجه به موارد ذیل، درخواست تکمیل گردد.
۱- اعلام تاریخ فعالیت در سامانه با ذکر بازه‌ای محدود
۲- اعلام شماره مناقصه
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع

نحوه پیگیری

۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- تماس واحد پشتیبانی با مناقصه‌گر

  • زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

نوع درخواست

عودت کارمزد مناقصه

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست ” اقدام و پیش از ارسال درخواست، با توجه به موارد ذیل، درخواست تکمیل گردد.
۱- شماره مناقصه
۲- قید نام تجاری و ثبت شده شرکت
۳- مبلغ مابه‌التفاوت
۴- عودت مابه‌التفاوت با شرح مبلغ پیش و پس از قرارداد (به همراه تصاویر صورت جلسه و مستندات)
۵- عودت کارمزد با توجه به تغییر وضعیت مناقصه به فسخ و خاتمه قرارداد/تجدید شده/لغو شده
۶- نامه رسمی درخواست می‌بایست پیوست گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با مناقصه‌گر

  • زمان انجام این درخواست ۶ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

2 thoughts on “آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری کاربران سامانه مناقصه(بخش خصوصی)

  1. اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش

  2. اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش

ارسال دیدگاه بسته شده است.