آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری مشترک-کلیه کاربران بخش دولتی

کاربر اقدام کننده: مقام تشخیص در هر سه زیرسامانه (خرید جزئی و متوسط، مناقصه و مزایده)

عناوین

اعزام کارشناس

نحوه اقدام

ثبت و ارسال این نوع درخواست برای مقام تشخیص هر زیر سامانه (خرید جزئی و متوسط، مناقصه و مزایده) امکان‌پذیر می‌باشد.
قسمت جزئیات درخواست با توجه به موارد زیر تکمیل گردد:
۱- عنوان سامانه‌ای که نیاز به کارشناس راهبری دارند: ثبت‌نام، مناقصه، مزایده، خرید جزئی و متوسط
۲- مشخص نمودن نوع فرآیند درخواستی:

  •  ثبت و انتشار فرآیند معامله
  •  بازگشایی فرآیند معامله
  •  تکمیل نمودن فرآیند ثبت‌نام (اولیه – نهایی)
  •  نحوه استفاده و بارگذاری امضای الکترونیکی
  •  جلسه توجیهی و رفع اشکال کاربران دستگاه اجرایی

۳- تاریخ پیشنهادی جهت حضور کارشناس در دستگاه اجرایی قید شود.
۴- آدرس دقیق دستگاه اجرایی قید شود.
۵- شماره تماس مستقیم فرد مطلع در نامه ذکر شود.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

1 thoughts on “آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری مشترک-کلیه کاربران بخش دولتی

  1. اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش

ارسال دیدگاه بسته شده است.