کاربر اقدام کننده: مقام مسئول دستگاه اجرائی
عناوین
درخواست دسترسی MIS
نحوه اقدام
جهت اخذ شناسه کاربری سامانه ” گزارشهای مدیریتی “، میبایست موارد ذیل در شرح درخواست اعلام گردد:
۱- نام، نام خانوادگی و کد ملی شخص دریافت کننده شناسه کاربری (تعداد افراد : حداکثر ۲نفر)
۲- در صورت نیاز به مشاهده گزارش دستگاههای اجرایی زیرمجموعه، لیست کامل آنها پیوست گردد.
۳- در صورت افزایش سطح دسترسی گزارشات برای شناسههای کاربری اخذ شده، موارد فوق اعلام گردد.
۴- ذکر ایمیل و آدرس کامل دستگاه اجرایی
۵- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
پیوست نامه درخواست دستگاه، ممهور به مهر دستگاه و امضای مقام مسئول (بالاترین مقام اجرایی دستگاه) برای درخواست دسترسی MIS الزامی است.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- پیگیری نامههای محرمانه از واحد دبیرخانه دستگاه اجرائی درخواست کننده
- زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
انتقال کارتابل در سامانه خرید
نحوه اقدام
۱- اعلام نام و نقش افراد موردنظر به همراه شناسه کاربری
۲- اعلام شماره فرآیندهای سامانه خرید موردنظر جهت انتقال کارتابل (اختیاری)
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
انتقال کارتابل در سامانه مناقصه
نحوه اقدام
۱- اعلام نام و نقش افراد موردنظر به همراه شناسه کاربری
۲- اعلام شماره فرآیندهای سامانه مناقصه موردنظر جهت انتقال کارتابل (اختیاری)
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
انتقال کارتابل در سامانه مزایده
نحوه اقدام
۱- اعلام نام و نقش افراد موردنظر به همراه شناسه کاربری
۲- اعلام شماره فرآیندهای سامانه مزایده موردنظر جهت انتقال کارتابل (اختیاری)
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
غیرفعالسازی/تعریف مقام مسئول
نحوه اقدام
چنانچه دسترسی به کارتابل مقام مسئول قبلی وجود ندارد، میبایست جهت انجام درخواست با مدیریت سامانه مکاتبه شود.
برای انجام این درخواست میبایست نام مقام مسئول جدید به همراه پست سازمانی و کد ملی فرد جدید اعلام گردد. شایان ذکر است مقام مسئول جدید بایستی بالاترین رده اجرایی آن دستگاه اجرایی باشد و برای انجام درخواست، میبایست تصویر حکم ریاست خود را پیوست درخواست نماید.
- شایان ذکر است در صورت تفویض اختیار بالاترین رده سازمان به شخصی دیگر، بایستی حکم تفویض نیز پیوست گردد.
پیوست نامه درخواست دستگاه، ممهور به مهر دستگاه و امضای مقام مسئول (بالاترین مقام اجرایی دستگاه) برای غیرفعالسازی/تعریف مقام مسئول الزامی بوده و در صورت عدم پیوست توسط کاربر، امکان ارسال درخواست (تیکت) وجود ندارد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح نام دستگاه اجرایی
نحوه اقدام
۱- چنانچه وضعیت ثبتنام دستگاه اجرایی نهایی باشد، جهت ویرایش نام دستگاه اجرایی، درخواست میبایست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست ” ارسال گردد.
۲- چنانچه وضعیت ثبتنام دستگاه اجرایی اولیه باشد، ویرایش نام دستگاه، توسط کاربر دستگاه اجرایی امکانپذیر میباشد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح نوع دستگاه اجرایی
نحوه اقدام
در صورت نیاز به تغییر نوع دستگاه اجرایی، درخواست میبایست از طریق سامانه مطابق “روش ارسال درخواست” ارسال گردد.
نوع دستگاه اجرایی (با توجه به انواعی که در سامانه وجود دارد.) اعلام گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح اطلاعات حساب دستگاه اجرایی
نحوه اقدام
۱- چنانچه وضعیت ثبتنام دستگاه اولیه باشد، امکان ویرایش اطلاعات حساب توسط کاربر دستگاه اجرایی امکانپذیر میباشد.
۲- چنانچه وضعیت ثبتنام دستگاه اجرایی نهایی باشد، درخواست ویرایش اطلاعات حساب میبایست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” ارسال گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح کد ملی نقشهای دستگاه اجرایی
نحوه اقدام
در صورت نیاز به اصلاح کد ملی هر یک از نقشها، درخواست میبایست از طریق سامانه مطابق ” روش ارسال درخواست” ارسال گردد.
در جزئیات درخواست، اطلاعات هویتی فرد شامل نام و نام خانوادگی، نقش ، سامانه موردنظر، شناسه کاربری، کد ملی قبلی و جدید اعلام گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح شناسه ملی دستگاه اجرایی
نحوه اقدام
در صورت نیاز به اصلاح شناسه ملی دستگاه اجرایی، درخواست میبایست از طریق سامانه مطابق “روش ارسال درخواست” ارسال گردد. لازم است شناسه ملی قبلی و شناسه ملی جدید دستگاه اجرایی در جزئیات درخواست ذکر گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
تعیین مقام مسئول برای چند دستگاه
نحوه اقدام
۱- چنانچه مقام مسئول چند دستگاه اجرایی یک نفر باشد میبایست از طریق سامانه درخواست خود را مطابق “روش ارسال درخواست” ارسال نماید.
۲- پیوست نامه درخواست دستگاه، ممهور به مهر دستگاه و امضای مقام مسئول (بالاترین مقام اجرایی دستگاه) برای تعریف مقام مسئول تکراری الزامی بوده و در صورت عدم پیوست توسط کاربر، امکان ارسال درخواست (تیکت) وجود ندارد.
۳- نام دستگاههای اجرایی که مقام مسئول در آنها مشغول به فعالیت میباشد، ذکر گردد.
۴- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح دستگاه مرکزی
نحوه اقدام
۱- چنانچه وضعیت ثبتنام دستگاه اجرایی نهایی باشد، جهت ویرایش دستگاه مرکزی دستگاه اجرایی، درخواست میبایست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست ” ارسال گردد.
۲- چنانچه وضعیت ثبتنام دستگاه اجرایی اولیه باشد، ویرایش دستگاه مرکزی دستگاه اجرایی، توسط کاربر دستگاه اجرایی امکانپذیر میباشد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
شاخص ارزیابی دستگاهها
نحوه اقدام
تذکر مهم:
- پیش از اقدام به ارسال هرگونه درخواست ابتدا سند “شیوهنامه ارزیابی دستگاههای اجرایی در شاخص بهکارگیری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت” مندرج در منوی قوانین و مقررات سایت سامانه را بهدقت مطالعه نمایید تا ابهامات احتمالی در خصوص فرمول و نحوه ارزیابی و همچنین چگونگی درج اطلاعات معاملات رفع گردد.
-
اطلاعیههای مربوط به تمدید مهلت خود اظهاری اطلاعات معاملات دستگاهها در اسالیدشوی صفحه نخست سامانه اطلاعرسانی میگردد
-
تمدید مهلت خود اظهاری در هرزمانی امکانپذیر نیست.
با توجه به موارد فوق در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال ، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد زیر تکمیل گردد:۱- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
۲- اعلام نام و شناسه ملی دستگاه اجرایی
۳- توضیح دقیق درخواست، اعتراض یا مشکلات دستگاه اجرایی در خصوص شاخص و امتیاز دستگاه
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
بازیابی مشخصات کاربری MIS
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام و قسمت “جزئیات درخواست” قبل از ارسال درخواست با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- شناسه کاربری MIS اخذشده (در صورت در دسترس بودن یوزر)
۲- نام، نام خانوادگی و کد ملی شخص دریافت کننده شناسه کاربری
۳- ذکر ایمیل و آدرس کامل دستگاه اجرایی
۴- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش