آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری کاربران سامانه خریدجزیی و متوسط(بخش دولتی)

کاربران اقدام کننده : کارپرداز- مقام تشخیص

عناوین

استعلام برگزاری معامله خرید

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه ، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.

نحوه پیگیری

۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- پیگیری نامه از واحد دبیرخانه دستگاه اجرائی درخواست کننده

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

تغییر وضعیت خرید

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- موضوع جزئیات درخواست: تغییر وضعیت فرآیند خرید به جدول مقایسه‌ای ثبت شده
۲- انجام درخواست در یکی از وضعیت‌های در انتظار اعلام آمادگی تأمین‌کننده، انقضای مهلت اعلام آمادگی تأمین‌کننده، اعلام آمادگی تأمین‌کننده و عدم اعلام آمادگی تأمین‌کننده امکان‌پذیر می‌باشد.
۲- اعلام شماره نیاز یا شماره درخواست خرید یا شماره استعلام مرجع
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

تغییر وضعیت پرداخت

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:

  •  انجام درخواست دریکی از این وضعیت‌های در انتظار پرداخت وجه، در انتظار تائید سوم پرداخت و پرداخت شده از طریق چک بانکی امکان‌پذیر می‌باشد.
    ۱- موضوع جزئیات درخواست: تغییر وضعیت فرآیند پرداخت خرید به در انتظار تائید اول پرداخت
    ۲- اعلام شماره پرداخت و سفارش
    ۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

تغییر نحوه پرداخت (افزودن تیک اسناد خزانه)

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه ، مطابق “روش ارسال درخواست ” اقدام و قسمت” جزئیات درخواست” قبل از ارسال درخواست با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- موضوع جزئیات درخواست: درخواست فعال نمودن گزینه اسناد خزانه اسلامی در فرایند خرید
۲- اعلام یکی از شماره فرآیندهای سامانه خرید (شماره نیاز، شماره درخواست خرید، شماره استعلام، شماره سفارش و شماره پرداخت)
۳- پیوست نامه تأییدیه تأمین‌کننده
۴- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

درخواست تاریخچه سیستمی فرآیندی (لاگ خرید)

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

درخواست تاریخچه سیستمی کاربران (لاگ خرید)

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

ابطال

نحوه اقدام

۱- موضوع جزئیات درخواست: ابطال و عودت کارمزد
۲- اعلام شماره سفارش
۳- اعلام نام تأمین‌کننده
۴- اعلام مبلغ قابل عودت
۵- نامه رسمی درخواست می‌بایست پیوست گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

عودت کارمزد خرید

نحوه اقدام

۱- موضوع جزئیات درخواست: ابطال و عودت کارمزد
۲- اعلام شماره سفارش
۳- اعلام نام تأمین‌کننده
۴- اعلام مبلغ قابل عودت

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۶ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

حذف یا افزودن جریمه

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام و قسمت “جزئیات درخواست ” قبل از ارسال درخواست با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- موضوع جزئیات درخواست: درخواست حذف یا افزودن جریمه در فرآیند خرید
۲- اعلام شماره سفارش یا پرداخت
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

انتقال کارتابل در سامانه خرید

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام و قسمت “جزئیات درخواست ” قبل از ارسال درخواست با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام نام و نقش افراد موردنظر به همراه شناسه کاربری
۲- اعلام شماره فرآیندهای سامانه خرید مورد نظر جهت انتقال کارتابل (اختیاری)
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

1 thoughts on “آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری کاربران سامانه خریدجزیی و متوسط(بخش دولتی)

  1. اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش

ارسال دیدگاه بسته شده است.