آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری کاربران سامانه مزایده(بخش دولتی)

کاربران اقدام کننده: مأمور فروش-مقام تشخیص

عناوین

اصلاح مبلغ تضمین

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- اعلام شماره مورد معامله
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، تغییر مبلغ تضمین امکان‌پذیر می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات، (درصورتی‌که ۷۲ ساعت تا زمان بازگشایی مهلت وجود داشته باشد.)

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

پیوست اسناد جدید

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که ۷۲ ساعت به زمان بازگشایی مانده و مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، تغییر اسناد امکان‌پذیر می‌باشد:
۱- منتشرشده
۲- در مرحله‌ی اصلاحات (پس از انتشار)

  •  درصورتی‌که در این وضعیت‌ها مزایده‌گری اسناد را دریافت نکرده باشد، دستگاه مزایده‌گزار بدون  ارسال درخواست (ازطریق کارتابل) قادر به تغییر اسناد می‌باشد

  •  اسناد جدید پیوست گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح وضعیت تائید تضمین

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح قیمت اسناد مزایده

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که ۷۲ ساعت به زمان بازگشایی باقیمانده و مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، تغییر هزینه اسناد امکان‌پذیر می‌‎‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح قیمت پایه/ کارشناسی

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- اعلام شماره مورد معامله
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که ۷۲ ساعت به زمان بازگشایی باقیمانده و مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، اصلاح قیمت پایه/کارشناسی امکان‌پذیر می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح روش پرداخت تضمین

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که ۷۲ ساعت به زمان بازگشایی باقیمانده و مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، اصلاح روش پرداخت تضمین مکان‌پذیر می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح مشخصات کالا/ مال

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه ، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت ” جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- اعلام شماره مورد معامله
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که ۷۲ ساعت به زمان بازگشایی باقیمانده و مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، اصلاح مشخصات کالا/ مال امکان‌پذیر می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح سایر اطلاعات مزایده

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- اعلام شماره مورد معامله
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.

درصورتی‌که ۷۲ ساعت به زمان بازگشایی باقیمانده و مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، اصلاح سایر اطلاعات امکان‌پذیر می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح نحوه فروش مال

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- اعلام شماره مورد معامله
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که ۷۲ ساعت به زمان بازگشایی باقیمانده و مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، اصلاح نحوه فروش مال امکان‌پذیر می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

‌اصلاح مالیات مزایده

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده                                                                                                                    ۲- اعلام شماره مورد معامله
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که ۷۲ ساعت به زمان بازگشایی باقیمانده و مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، اصلاح مالیات امکان‌پذیر می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح نوع تضمین دریافتی

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که مزایده در یکی از وضعیت‌های زیر باشد، اصلاح نوع ودیعه دریافتی انجام‌پذیر می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات (درصورتی‌که تا بازگشایی ۷۲ ساعت، زمان باقیمانده باشد.)

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

فعال/ غیرفعال نمودن امکان ارسال پیوست پیشنهاد قیمت

نحوه اقدام

 در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- اعلام شماره مورد معامله
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، فعال/غیرفعال بودن امکان ارسال پیوست را می‌توان تغییر داد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات (درصورتی‌که تا بازگشایی ۷۲ ساعت، زمان باقیمانده باشد).

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح روش پرداخت وجه مزایده

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، روش پرداخت وجه مزایده قابل اصلاح می‌باشد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات
۴- در انتظار بازگشایی
۵- بازگشایی مزایده
۶- در انتظار اعلام برنده
۷- اعلام برنده

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح وزن نهایی – مبلغ نهایی مزایده‌گر

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- اعلام شماره مورد معامله
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
درصورتی‌که دستگاه اجرایی مزایده‌گزار، پارتی را با وزن نامشخص ثبت و قیمت پایه را بر مبنای یک کیلوگرم مشخص نموده باشد، پس از بازگشایی مزایده و مشخص شدن برنده و محاسبه وزن دقیق کالا، قیمت پیشنهادی (که مزایده‌گر براساس یک کیلوگرم ارسال کرده است) بر اساس وزن دقیق محاسبه و اعلام میگردد. این فرآیند تا پیش از پذیرش برنده‌ بودن و پرداخت وجه مزایده‌گر، در سامانه امکان‌پذیر می‌باشد.
۱- نامه رسمی دستگاه به همراه اسناد مربوط به وزن‌کشی پیوست گردد.
۲- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح برنده مزایده

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

عودت کارمزد مزایده

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره معامله (پارتی، مال، مورد اجاره، مورد حراج)
۲- اعلام نام استان دستگاه مزایده‌گزار
۳- اعلام نام مزایده‌گر
۴- درج عنوان “ابطال و عودت کارمزد”، در موضوع جزئیات درخواست
۵- نامه رسمی درخواست می‌بایست پیوست گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۶ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

اصلاح شماره حساب

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مزایده
۲- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.

درصورتی‌که مزایده دریکی از وضعیت‌های زیر باشد، امکان اصلاح شماره حساب وجود دارد:
۱- تائید و امضاءشده
۲- منتشرشده
۳- در مرحله‌ی اصلاحات

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

استعلام برگزاری معامله مزایده

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

انتقال کارتابل در سامانه مزایده

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام نام و نقش افراد موردنظر به همراه شناسه کاربری
۲- اعلام شماره فرآیندهای سامانه مزایده موردنظر جهت انتقال کارتابل (اختیاری)
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

ابطال فرآیند

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، می‌بایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مورد معامله (پارتی، مال، مورد اجاره، مورد حراج)
۲- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
۳- نامه رسمی دستگاه و مستندات پیوست گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی

  •  زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

1 thoughts on “آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری کاربران سامانه مزایده(بخش دولتی)

  1. اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش

ارسال دیدگاه بسته شده است.