کاربران اقدام کننده: مسئول ثبت مناقصه-مقام تشخیص
عناوین
اصلاح امتیاز ارزیابی کیفی
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال ، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام شماره مناقصه
۲- اعلام نام مناقصهگر
۳- اعلام امتیاز صحیح
۴- پیوست صورتجلسهی بازگشایی(که امتیازهای صحیح در آن اعمال شده و با امضای اعضای کمیسیون تائید شده باشد.)
- درصورتیکه امتیاز اعمال شده، از حداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی کیفی پایینتر باشد، باید وضعیت تائید صلاحیت ارزیابی کیفی نیز اعلام گردد.(ممکن است امتیاز مناقصهگر از حداقل امتیاز پایینتر بوده و تائید صلاحیت نیز شده باشد.)
۵- شماره تماس مستقیم شخص مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح برنده مناقصه
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت” جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
این درخواست به ۲ صورت مطرح میگردد:
۱- ارسال درخواست به این دلیل که نام مناقصهگر برنده به اشتباه انتخاب شده است.(درخواست تغییر مناقصهگر برنده از …… به …… ) :
پس از بررسی قانونی و تطابق با صورتجلسه امضا شده توسط اعضای کمیسیون، جزئیات درخواست با در نظر گرفتن موارد زیر تکمیل گردد:
۱-۱ موضوع: تغییر برنده مناقصه از …… به ……
۲-۱ شماره مناقصه و نام کامل مناقصهگر برنده
۳-۱ پیوست صورتجلسهی بازگشایی با امضای اعضای کمیسیون و اعلام نام مناقصهگر برنده
۴-۱ شماره تماس مستقیم شخص مطلع قید گردد.
۲- ارسال درخواست به این دلیل که وضعیت جدول مقایسهای به اشتباه انتخاب شده است. (درخواست تغییر وضعیت برنده از …… به ……)
۱-۲ پس از بررسی قانونی و تطابق با صورتجلسه امضاشده توسط اعضای کمیسیون، جزئیات درخواست با اعلام موارد زیر تکمیل گردد: موضوع: تغییر وضعیت برنده از …… به ……)
۲-۲ شماره مناقصه، نام کامل مناقصهگر برنده و وضعیت مناقصهگران
۳-۲ پیوست صورتجلسهی بازگشایی با امضای اعضای کمیسیون و نام مناقصهگران با وضعیت برنده بودن
۴-۲ شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۴ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح لیست کوتاه
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- موضوع درخواست: اصلاح لیست کوتاه بارگذاری شده
۲- تغییر نام مناقصهگر از …… به ……
۳- تغییر امتیاز مناقصهگر …… از …… به ……
۴- اعلام کد اقتصادی/کد شناسایی شرکت
۵- اعلام شماره فراخوان (در صورت موجود بودن)
۶- پیوست صورتجلسهی بازگشایی با امضای اعضای کمیسیون
۷- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
- درصورتیکه از لیست کوتاه استفاده نشده باشد، میتوان لیست را ابطال کرده و مجدداً در سامانه بارگذاری نمود. در غیر این صورت اگر لیست کوتاه در وضعیت “تائید شده – دارای اعتبار” باشد میتوان درخواست را ارسال نمود.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (درصورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
تمدید موعد زمانی در ارزیابی کیفی
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست ” اقدام و قسمت “جزئیات درخواست” قبل از ارسال درخواست با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- تغییر تاریخ و ساعت دانلود اسناد از … به …
۲- تغییر تاریخ و ساعت ارسال پاسخ استعلام از … به …
۳- اعلام شماره فراخوان
۴- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
- انجام درخواست تا پیش از انجام ارزیابی، یعنی در وضعیت “در انتظار ارزیابی کیفی ” و یا “در انتظار ارجاع پاسخ استعلام به کمیته فنی/ بازرگانی” امکانپذیر میباشد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
بازگشت از وضعیت بازگشایی
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- بازگشت از وضعیت …… به وضعیت ……
۲- اعلام دلیل بازگشت به وضعیت قبل
۳- پیوست صورتجلسهی بازگشایی (امضاشده توسط اعضای کمیسیون)
۴- اعلام شماره مناقصه
۵- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (درصورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۴ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
بازگشت از وضعیت لغو و تجدید سهوی
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- تغییر وضعیت مناقصه از وضعیت …… به وضعیت ……
۲- پیوست نامه با امضای اعضای کمیسیون در خصوص اشتباه رخداده شده و صورتجلسهی بازگشایی الزامی میباشد (اگر مناقصه به بازگشایی رسیده است علاوه برنامه با موضوع تجدید و یا لغو سهوی با امضای اعضای کمیسیون، پیوست صورتجلسهی بازگشایی با اعلام اینکه مناقصه در وضعیت …بوده است هم الزامی میباشد.)
۳- اعلام شماره مناقصه
۴- اعلام وضعیت فعلی مناقصه
۵- اعلام وضعیت درخواست
۶- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۴ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
بازگشت از وضعیت انصراف داده شده
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- تغییر وضعیت مناقصه از وضعیت انصراف داده شده به وضعیت ……
۲- اعلام یکی از وضعیتهای زیر (با توجه به نوع مناقصه):
- از وضعیت انصراف داده شده به وضعیت در انتظار ارسال به صفحهی اعلان عمومی
- از وضعیت انصراف داده شده به وضعیت در انتظار ارسال پاسخ استعلام
- از وضعیت انصراف داده شده به وضعیت در انتظار ارسال پاکتهای پیشنهادی
۳- اعلام شماره مناقصه
۴- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (درصورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
استعلام برگزاری معامله مناقصه
نحوه اقدام
جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- اعلام نوع مناقصه
۲- اعلام بند/ ماده قانونی پیرامون نحوهی برگزاری مناقصه (در صورت موجود بودن)
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
افزایش حجم اسناد مناقصه
نحوه اقدام
- در ابتدا از روشهای کاهش حجم استفاده شود و درصورتیکه نتیجه مورد نظر حاصل نشد، با ذکر تعداد صفحات، این درخواست ارسال شود. در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست ” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- حداکثر حجم قابل افزایش برای پاسخ استعالم ۲۲۲مگ میباشد و درخواست با حجم بالاتر مورد پذیرش نخواهد بود.
۲- اعلام دقیق نام پوشهی موردنظر
۳- اعلام دقیق تعداد صفحات موردنظر جهت بارگذاری
۴- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (درصورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۴ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
عودت کارمزد مناقصه
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، میبایست مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام شده و پیش از ارسال، قسمت “جزئیات درخواست” با توجه به موارد ذیل، تکمیل گردد:
۱- درج عنوان “ابطال و عودت کارمزد”، در موضوع جزئیات درخواست
۲- اعلام شماره مناقصه
۳- اعلام نام مناقصهگر
۴- ذکر مبلغ مابهالتفاوت
۵- عودت مابهالتفاوت با شرح مبلغ پیش و پس از قرارداد (همراه با تصاویر صورتجلسه و مستندات)
۶- عودت کارمزد با توجه به تغییر وضعیت مناقصه به فسخ و خاتمه قرارداد/تجدید شده/لغو شده
۷- نامه رسمی درخواست میبایست پیوست گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۶ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح قیمت پیشنهادی مناقصهگر
نحوه اقدام
تا زمانی که تائید نهایی انجام نشده و کلید موجود در انتهای ستون پاکت ج انتخاب نشده باشد، امکان ویرایش مبلغ پیشنهادی مناقصهگر، توسط دستگاه اجرایی وجود دارد. اما از وضعیت “در انتظار تشکیل جدول مقایسهای” به بعد، امکان ویرایش مبلغ پیشنهادی مناقصهگر وجود نداشته و دستگاه اجرایی میتواند درخواست تغییر مبلغ پیشنهادی را داشته باشد.
تغییر مبلغ پیشنهادی، تنها در حالت ذیل امکانپذیر میباشد:
- مبلغ درخواستی، با مبلغ پیشنهادی مناقصهگر (که در پاکت ج قیدشده است) و مبلغ درج شده در صورت جلسهی بازگشایی یکسان بوده و صورتجلسهی بازگشایی توسط اعضای کمیسیون امضا شده باشد.
موارد الزام در جزئیات درخواست:
۱- تغییر مبلغ پیشنهادی مناقصهگر …از …ریال به …ریال ( واحد پول اگر ارزی میباشد هم اعلام گردد)
۲- اعلام شماره مناقصه
۳- اعلام نام کامل مناقصهگر
۴- اعلام مبلغ قبلی و مبلغ صحیح
۵- پیوست صورتجلسهی بازگشایی با امضای اعضای کمیسیون و درج قیمت پیشنهادی صحیح و یا فرمول و نحوهی محاسبهی مبلغ پیشنهادی
۶- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (درصورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۴ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
انتقال کارتابل در سامانه مناقصه
نحوه اقدام
۱- اعلام نام و نقش افراد موردنظر به همراه شناسه کاربری
۲- کاربر گرامی جهت انتقال اطلاعات کارتابل مقام تشخیص ، میبایست ابتدا عملیات انتقال کلید مناقصاتی که
بازگشایی نشدهاند توسط دستگاه اجرایی صورت گیرد، در غیر این صورت پس از جابهجایی مناقصهها توسط واحد فنی، امکان بازگشایی پاکات مناقصات مذکور با گواهی امضاء مقام تشخیص امکان پذیر نخواهد بود. لذا جهت جلوگیری از تبعات احتمالی، در صورت وجود مناقصات با وضعیت فوق (حتی با گواهی امضای منقضی شده) باید انتقال کلید از طریق کارتابل مقام تشخیص انجام و این موضوع صریحاً در متن تیکت درج گردد و در صورت عدم وجود ، با ذکر عبارتی در متن درخواست مبنی بر عملیات انتقال کلید انجام شده است و مناقصهی بازگشایی نشده نداشتهایم درخواست خود را ارسال فرمایید.
۳- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
۱- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرایی
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
تغییر مبلغ ترک تشریفات
نحوه اقدام
پیش از تائید نهایی مناقصه توسط مقام تشخیص امکان ویرایش مبلغ ترک تشریفات توسط دستگاه اجرایی وجود دارد. پس از تائید نهایی با توجه به عدم دسترسی ویرایش مبلغ، دستگاه اجرایی میتواند درخواست تغییر مبلغ ترک تشریفات را داشته باشد.
موارد الزام در جزئیات درخواست:
۱- تغییر مبلغ ترک تشریفات مناقصه گر……از ……ریال به ……ریال
۲- اعلام شماره مناقصه
۳- اعلام نام کامل مناقصهگر
۴- اعلام مبلغ قبلی و مبلغ صحیح
۵- پیوست مستندات و درج مبلغ ترک تشریفات صحیح
۶- شماره تماس مستقیم فرد مطلع قید گردد.
نحوه پیگیری
مراجعه به کارتابل درخواستها مشاهده وضعیت درخواست
- زمان انجام این درخواست ۵ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
عناوین
اصلاح/ افزودن نام کالا در مدیریت کالا
نحوه اقدام
در صورت یافت نشدن کالای مورد نظر در سامانه، با توجه به موارد ذیل، درخواست تکمیل و ارسال گردد.
۱- نام فارسی کالا
۲- نام لاتین کالا
۳- مشخصات فنی کالا (کاتالوگ)
۴- تصویر کالا
۵- دستهبندی کالا (گروه کالایی)
نحوه پیگیری
زمان انجام این درخواست برای تیکتهایی با تعداد کمتر از ۸ قلم کالا، ۲ روز کاری میباشد و بدیهی است، در صورتی که تیکت شامل تعداد کالاهای بیشتری باشد، زمان پاسخگویی افزایش مییابد.
مشاهده وضعیت انجام تیکت از طریق کارتابل مربوطه امکانپذیر است.
اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش