کاربر اقدام کننده: تأمینکننده
نوع درخواست
درخواست تاریخچه سیستمی فرآیندی (لاگ خرید)
نحوه اقدام
جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد. در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.
نحوه پیگیری
۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- تماس واحد پشتیبانی با تامینکننده
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
نوع درخواست
درخواست تاریخچه سیستمی کاربران (جایگاه خرید)
نحوه اقدام
جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد. در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.
نحوه پیگیری
۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- تماس واحد پشتیبانی با تامینکننده
- زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
نوع درخواست
عودت کارمزد خرید
نحوه اقدام
در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه ، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام و پیش از ارسال، با توجه به موارد ذیل، درخواست تکمیل گردد.
۱- موضوع جزئیات درخواست : عودت کارمزد
۲- اعلام شماره سفارش
۳- ذکر نام تجاری و ثبت شده شرکت
۴- اعلام نام دستگاه اجرایی
۵- اعلام مبلغ قابل عودت
۶- پیوست نامه رسمی درخواست
- وضعیت فرآیند خرید میبایست ابطال شده باشد.
نحوه پیگیری
۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواستها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- تماس واحد پشتیبانی با تامینکننده
- زمان انجام این درخواست ۶ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکانپذیر است.
اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش