آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری کاربران سامانه مزایده(بخش خصوصی)

کاربر اقدام کننده: مزایده‌گر

نوع درخواست

درخواست تاریخچه سیستمی (لاگ مزایده)

نحوه اقدام

جهت ارسال این درخواست، ابتدا با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ هماهنگ شده و سپس اقدام گردد.
در صورت نیاز به ارسال درخواست، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.

نحوه پیگیری

۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- تماس واحد پشتیبانی با مزایده‌گر

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

نوع درخواست

عودت کارمزد مزایده

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه ، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام و پیش از ارسال درخواست، با توجه به موارد ذیل، درخواست تکمیل گردد.
۱- اعلام شماره معامله (پارتی، مال، مورد اجاره، مورد حراج)
۲- اعلام نام استان دستگاه مزایده‌گزار
۳- اعلام نام مزایده‌گر
۴- پیوست نامه رسمی درخواست
۵- درج عنوان “عودت کارمزد”، در موضوع جزئیات درخواست

  •  پارتی/ مال می‌بایست ابطال‌شده باشد.

نحوه پیگیری

۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- تماس واحد پشتیبانی با مزایده‌گر

زمان انجام این درخواست ۶ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

1 thoughts on “آموزش/انواع درخواست و نحوه اقدام و پیگیری کاربران سامانه مزایده(بخش خصوصی)

  1. اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش

ارسال دیدگاه بسته شده است.