آموزش/انواع درخواست‌های مشترک کلیه کاربران بخش دولتی و خصوصی

کاربران اقدام کننده : کارپرداز- مقام تشخیص

عناوین

درخواست دوره آموزشی

نحوه اقدام

مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.
همچنین می‌توانید جهت هماهنگی در این خصوص با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ تماس حاصل نمایید.

نحوه پیگیری

۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرائی/ بخش خصوصی

  • زمان انجام این درخواست ۵ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

پیشنهادات

نحوه اقدام

در صورت نیاز به ارسال درخواست از طریق سامانه، مطابق “روش ارسال درخواست” اقدام گردد.

نحوه پیگیری

۱- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ (در صورت فوریت موضوع)
۲- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۳- تماس واحد پشتیبانی با دستگاه اجرائی/ بخش خصوصی

  • زمان انجام این درخواست ۳ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

عناوین

سایر

نحوه اقدام

درصورتیکه موضوع درخواست، غیر از موارد ذکر شده در “عناوین درخواست‌ها” می‌باشد. گزینه “سایر” را انتخاب نمایید.
در نظر داشته باشید که با توجه به تعداد زیاد درخواست‌های کاربران، ممکن است پیگیری تا ۲۴ ساعت پس از اعلام، به طول انجامد. لذا در صورت فوری بودن هرگونه درخواست با مرکز پشتیبانی و راهبری آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱ تماس حاصل گردد.

نحوه پیگیری

۱- مراجعه به کارتابل درخواست‌ها و مشاهده وضعیت درخواست
۲- تماس با واحد پشتیبانی آکادمی متخصصان عصر تجارت و دانش شماره ۲۸۴۲۵۷۲۲ داخلی ۱

  • زمان انجام این درخواست ۲ روز کاری و مشاهده وضعیت انجام آن از طریق کارتابل خود امکان‌پذیر است.

1 thoughts on “آموزش/انواع درخواست‌های مشترک کلیه کاربران بخش دولتی و خصوصی

  1. اشتراک ها: فهرست مستندات نحوه ثبت و پيگيري درخواستهاي کاربران (Ticketing) - MATD | متخصصان عصر تجارت و دانش

ارسال دیدگاه بسته شده است.